Beyonce, është sipas "D'Marie Analytics", kompani që përllogarit statistika në rrjetet sociale, njeriu më ndikues në Instagram. Çdo postim i saj vlen më shumë se 1 milion dollarë.
Janë të shumtë faktorët që e kanë bërë “Quuen B” një divë në këtë rast, me vlerën më të madhe ekonomike të pranishme në rrjetet sociale, ndonëse është vetëm e 22-ta në renditjen e personave më të ndjekur në ueb (1.417 postime totale dhe më shumë se 98 milionë ndjekës).
“Fakti që publikon pak gjëra, por ekskluzive dhe shumë të detajuara, e ka çmendur publikun e saj. Sot, sa më pak të publikosh, aq më shumë ndiqesh”, - ka thënë Frank Spadafora, drejtor i “D’Marie”.
Popullariteti i këngëtares është vënë në dukje që në fillim të vitit, kur përmes Instagramit ka njoftuar se ishte shtatzënë me dy binjakë. Postimi arriti deri në 6 milionë e 335 mijë ‘like’ brenda 8 orësh, duke thyer rekordin e mëparshëm të postimit më popullor të sajtit dhe duke u bërë postimi më i klikuar gjithnjë në Instagram.
Beyonce ka zhvendosur Selena Gomez nga vendi i parë, postimi i së cilës kushtonte “vetëm” 775.000 dollarë. /e.a/