Ekspertët thonë se kurrikula e re, që ka nisur të aplikohet prej 3 vitesh në sistemin arsimor, sjell për nxënësit tekste, të cilat bazohen në zgjidhjen e situatave dhe jo në riprodhimin përmendësh të materialit të shkruar. “Nuk është i ndërtuar siç kanë qenë kurrikulat e vjetra të ndërtuara mbi bazën e të kuptuarit dhe të thënies përmendësh të gjase, por është rezultat i punës kërkimore, i zgjidhjes së situatave të çdo nxënësi apo të një grupi nxënësish për të qenë kompetentë në atë që thuhet dhe duhet të kuptohet” pohon Leka. Tekste e reja do të pilotohen gjatë një viti, për tu certifikuar në vitin pasues. Librat e rinj nuk do të shoqërohen me rritje te çmimit për nxënësit. Kurse për tekstet, të cilat hyjnë në qarkullim për herë të parë dhe nuk ka tekste analoge që mund të përdoren si referencë nga viti i mëparshëm, vlerësimi i çmimit bëhet nga MASi, bazuar në çmimin mesatar aritmetik/çmimin tavan, sipas mënyrës së, pra në këtë rast nuk mund të aplikohet kufizimi i vendosur lidhur me kufirin e marxhit maksimal.
s.i/afp.al